پست ویژه

استقلال سومين تيم برتر آسيا در سال 2012

استقلال سومين تيم برتر آسيا در سال 2012 فدراسيون آمار و تاريخ فوتبال فهرست 400 باشگاه برتر دنيا در سال 2012 را اعلام کرد که بر اين ا...

۱۳۹۰ دی ۳۰, جمعه

جمهوری اسلامی ، سکس ، فیس بوک

از زمان انقلاب 33 سال می گذره و یک نسل جوان 15 تا 33 ساله محصول انقلاب اسلامی پدیدار شدند که نه رژیم شاه را دیده بودند و نه کاباره و روسپی خانه و روسپی گری را
 این جوانان از اول با کتابهای دینی و قرآن تربیت شدند و روزی نبوه یک آخوند از سیمای میلی در جهت دین و عفاف و از این جور حرفها سخن سرایی نکرده باشد

ولی چیزی که الان موجود است خیل عظیم دختران و زنان روسپی باز هست که علنا عکس و قیمت خودشون را در فیس بوک به اشتراک می گذارند و به اتفاق همگی خواهان شارژ ایرانسلی هستند که از تولیدات سپاه است.
البته من به این نتیجه رسیده ام که این گونه افرادهمان طوری که خودشان در پروفایلشان اظهار می کنند سکس کار آنها و منبع درآمد آنهاست 

ا لبته که به یاد حرف احمدی نژاد افتادم که قول داده بود که 2.5 میلیون شغل ایجاد کند پس بهترین و کم هزینه ترین شغل همین مورد روسپی گری و سکس است



تصویر 1
تصویر2
تصویر 3


تصویر4

تصویر5


تصویر 6

تصویر 7

تصویر 8

تصویر9

تصویر 10

تصویر11

تصویر12



۱ نظر:

  1. سلام اگه دوست داری با من آشنا بشی به ایمل من عکس خودت وبیوگرافی خودتو به من بده.من 35 سالمه ساکن :تهران bahrambahram91@gmail.com

    پاسخحذف

فرم تماس

نام

ایمیل *

پیام *